december 14, 2013

Bestellen

Bestellen

Bestellen kan eenvoudig in onze webshops. Door middel van de bestelknoppen bij de producten kunt u deze in de winkelwagen plaatsen. Ook producten die niet op voorraad zijn kunt u bestellen. Een indicatie van de levertijd staat bij het product vermeld. In de winkelwagen kunt u uw bestelling nog aanpassen, zoals het aantal wijzigen of een artikel toevoegen of verwijderen. In de kassa vragen wij om een aantal gegevens. U hoeft niet in te loggen of een account te hebben. Als u een account heeft kunt u inloggen en uw bestelling nog eenvoudiger doen, al uw gegevens zijn dan al ingevuld. Controleer u gegevens goed voordat u de bestelling plaatst. Uw gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden.

Betalen

In onze webwinkels kunt u op verschillende manieren betalen. Betaling kan via iDEAL, Overboeking, PayPal, Creditcard, Afterpay (achteraf betalen), Klarna (op rekening) of Mister Cash. Voor betalen via Klarna vragen wij een kleine vergoeding. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Bestelbevestiging

Van een bestelling ontvangt u altijd een bestelbevesiting per email. De bevestiging volgt vrijwel direct na uw bestelling. Als u deze bevestiging niet heeft ontvangen wilt u dan contact met ons opnemen via het contactformulier?

Bestelling wijzigen

U kunt uw bestelling altijd wijzigen. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummer (033) 888 13 15.

Uw account

In onze webshop heeft u de mogelijkheid een persoonlijke account aan te maken. Met een account heeft u veel voordelen, zoals o.a. eenvoudiger en sneller bestellen, uw bestelling volgen, uw bestelhistorie inzien etc. Andere voordelen van een account zijn de mogelijkheden van een verlanglijst en het vergelijken van producten. Een account is uiteraard niet verplicht. Ook zonder account kunt u bij ons bestellen, inloggen is niet nodig.